bajhozo1 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 415528

Egyébként szerintem tök jó az, hogy sok emberrel lehet együtt gondolkodni ebben a témában, mert minden véleményre szükség lehet, és fontos, több szem, többet lát alapon.

Intermodális csomópontok, ráhordó járatokként mindenképpen van és lesz is fantázia az autóbuszos közlekedésben, de több országban (Pl: Németországban egyes helyeken) is a két ágazat kiegészítő szerepet tölt be. 

A csúcsidőszakban jellemzően a vonat, vasút közlekedik, a délelőtti órákban, amikor nem igényel akkora kapacitást az elszállítandó személyek száma akkor a vonat.

 

Egyébként, abban, hogy a 200-es évek közepén a MÁV nem volt a pénzénél, az is hozzátartozik, hogy létezett egy 2003-as jogszabály 2012-ig a fogyasztói árkiegészítésekről (2003. évi LXXXVII. törvény), amely többek között arról is rendelkezett, hogy a "nem üzletpolitikai alapon" nyújtott, hanem jogszabály által megállapított kedvezmények ellentételezését az állam a Vasúttársaságnak átutalja.

Hasonló volt a helyzet a fővárosban is. De valahogy az átutalások nem igazán akarództak megérkezni egyik társasághoz (MÁV; BKV) sem.