ÖregMackó Creative Commons License 2014.12.16 0 0 58714

Nem tudom neked milyen tipusod van, nekem 1.5 dCi, ebben bovden van a pedálon és az húz egy ikerpotit ami az akku alatt van felszerelve. Igazából a csatlakozója nem lehet kh-s inkább a csúszófelülettel van gond. Az iker poti párhuzamosan megy a számítógép mindkettőt nézi és nem lehet a kettő között különbség. Ha eltér a két poti értéke már hibásnak veszi csak azt nem tudom melyik alapján adja a naftát. Amikor a hiba jelentkezik a műszerfalon a világító izzitásjelző képében, semmi egyebet nem érzek, ugyanúgy gyorsul mint sötét lámpánál, csak azt nem tudom mi lesz akkor ha végképpen beszarik a poti. Megáll a motor? Előzés kozben ez izgalmas lehet. Most mér legalább féléve nem jelentkezett, de előtte hetekig ijesztegetett bizonyos pozíciókban.

 

Ugyanakkor a diag szerint meg hibátlanul működött. A két poti értéke teljesen egyformán változott bármilyen lassan nyomtam is a gázpedált..

 

Először azt hittem valami üzemanyagellátási probléma de a diag mondta meg hogy ez a poti jelzett hibát.

 

  

Előzmény: Törölt nick (58712)