-Tsunami- Creative Commons License 2014.12.15 0 0 35132

Ha nem használod folyamatosan a gépet, akkor vegyél a benzinhez üzemanyag frissítő adalékot és ilyen legyen a gépben.

Benzint nem fém, hanem műanyag tiszta kannában és ne fél évre előre megvásárolva tárolj.

Télen a tank és a karburátor is üres legyen.

Én csak 95 benzint használok, semmi bajom nincs vele.

Ezekkel a honda fűnyírókkal nincs semmi baj, ha odafigyelnek az üzemanyagra ami szerintem a meghibásodások 99%-át okozza, akkor nem lesz az hogy alig használtam és 240e ft-ért már baja van.

Az automata szivató okozhat még indítási nehézséget hidegen, az epa szabványok miatt sajnos rákényszerültek a gyártók ezekre a megoldásokra.

Ha nincs teljesen zárva a szivató pillangószelepe hidegen, akkor nehezen indul.

Ha beindult a gép és hamar leállítják, (érdemes kb 3 percig járatni az ACS rendszerű szivatósokat), akkor előfordulhat hogy még nem elég meleg a motor, de a szivatót már lekapcsolja az érzékelője.

Ilyenkor meg kell várni míg kicsit hül a gép, hogy újból ráadja a szivatót he nem indul.

Nem fér bele a kocsidba gyűjtő nélkül és lehajtott tolókarral hogy bevidd a szerizbe?

Én nem várnék tavaszig.

Ha megnézed és hidegen teljesen zárt a szivató, akkor szerintem dugulás lesz.

 

 

 

 

Előzmény: Zoka001 (35129)