Ha nem használod folyamatosan a gépet, akkor vegyél a benzinhez üzemanyag frissítő adalékot és ilyen legyen a gépben.
Benzint nem fém, hanem műanyag tiszta kannában és ne fél évre előre megvásárolva tárolj.
Télen a tank és a karburátor is üres legyen.
Én csak 95 benzint használok, semmi bajom nincs vele.
Ezekkel a honda fűnyírókkal nincs semmi baj, ha odafigyelnek az üzemanyagra ami szerintem a meghibásodások 99%-át okozza, akkor nem lesz az hogy alig használtam és 240e ft-ért már baja van.
Az automata szivató okozhat még indítási nehézséget hidegen, az epa szabványok miatt sajnos rákényszerültek a gyártók ezekre a megoldásokra.
Ha nincs teljesen zárva a szivató pillangószelepe hidegen, akkor nehezen indul.
Ha beindult a gép és hamar leállítják, (érdemes kb 3 percig járatni az ACS rendszerű szivatósokat), akkor előfordulhat hogy még nem elég meleg a motor, de a szivatót már lekapcsolja az érzékelője.
Ilyenkor meg kell várni míg kicsit hül a gép, hogy újból ráadja a szivatót he nem indul.
Nem fér bele a kocsidba gyűjtő nélkül és lehajtott tolókarral hogy bevidd a szerizbe?
Én nem várnék tavaszig.
Ha megnézed és hidegen teljesen zárt a szivató, akkor szerintem dugulás lesz.