pali923 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 82354

Ízelítő a praktikerwebshop működéséből: az aktuális prospektusban szerepel egy lámpa olcsón. A győri áruházban persze nincs. OK, ott a webshop, ott is olcsón meg lehet venni. Megrendeltem. Postázás nincs, mondtam, nem is baj, átveszem itt a boltban, még olcsóbb is lesz. Most érkezett a válasz: a budapesti és a zalaegerszegi boltban átvehetem, de Győrben nincs. Semmi olyan, hogy odaviszünk neked egyet, úgyis járnak az autók, vagy valami hasonló megoldás. Tessék mondani, milyen webshop az ilyen? Milyen kereskedés? És mi az oka a panaszoknak, hogy a Praktiker is sz@rban van? Érti ezt valaki?

 

Azért én némi tanakodás után vitriolba mártottam a billentyűzetemet, és írtam nekik egy emailt válaszként eképpen:

 

Örömmel értesültem arról, hogy Önök újragondolták a webshop üzemeltetésének módját, és egészen újfajta értékesítést vezettek be ebben a modern világban. A cél valószínűleg az lehetett, hogy a kedves vevő minél nehezebben juthasson az áruhoz. Nekem csak a szüleim és a nagyszüleim voltak kereskedők, bizonyára azért merült fel bennem az a balga gondolat, hogy egy árut el lehet szállítani olyan helyre, ahol a vevő hozzájuthat akár egyszerűen is. Valami ilyesmire gondolhattak a webes kereskedelem megálmodói is. Persze biztosan nincs az Önök cégénél olyan árumozgás, amikor hozzá lehetne csapni egy vacak lámpát egy teherautónyi szállítmányhoz, ami véletlenül mondjuk Budapestről éppen a győri áruházuk felé megy, úgyhogy tényleg megoldhatatlan egy ilyen bonyolult feladat. Én minden esetre örülök, hogy a Praktiker túl van azon a válságon, amivel a közelmúltban riogatták a vásárlókat és a tulajdonosokat. Ehhez szívből gratulálok, bár most egy jelentéktelen törzsvásárlót elveszítettek.
Kellemes karácsonyt és boldog új évet kívánok a cég minden dolgozójának.