1.bendeguz
2014.12.10
|
|
0 0
44236
|
én minden képpen lebeszélnélek olyan autóról ami 300 ezret futott. ezek nem ennyire lettek tervezve.max 200 ezer és kapufa.
régi R5 10 11 19 21 még örök életre voltak tervezve. de a maiaknál ez felejtős.
én amondó vagyok inkább vegyél 100 -150 el drágábbat és fiatalabbat kevesebb km el. hidd el ha benézel valamit akkor rengeteget költhetsz az olcsóbb autóra.
Minden esetre,nem akarok turkálni a pénztárcádban ,de ha csak ennyi pénzed van akkor informáld le az autót. szervizkönyv alapján a márkaszervizben minden rögzített javításról adnak tájékoztatást,még akkor is ha a kötelezőjavításhoz hozzá csaptak egy izzócserét is . a márkaszervizek számítógépei az egész országban össze vannak kapcsolva mint önálló hálózat.
de ragaszkodj egy kompresszió méréshez is mert sokat elárul az autó állapotáról.de akár vidd el a gazdival egy vizsga állomásra kérni egy állapot felmérésre is. ez a 2 dolog amit írtam max 12-14 ezer ftba fog fájni. de ha azt mondják hogy kezelába kivan az autónak és 6-7 a kompresszió a kopott motor és szelepek miatt.akkor csak 12-14 ezret dobtál ki az ablakon . nem száz ezreket egy rakás ócska vasért. |
Előzmény: stevie-13 (44231)
|
|