1.bendeguz Creative Commons License 2014.12.10 0 0 44236

én minden képpen lebeszélnélek  olyan autóról ami 300 ezret futott. ezek nem ennyire lettek tervezve.max 200 ezer és kapufa.

 

régi R5 10 11 19 21 még örök életre voltak tervezve. de a maiaknál ez felejtős.

én amondó vagyok inkább vegyél 100 -150 el drágábbat és fiatalabbat kevesebb km el. hidd el ha benézel valamit akkor rengeteget költhetsz az olcsóbb autóra.

 

Minden esetre,nem akarok turkálni a pénztárcádban ,de ha csak ennyi pénzed van akkor informáld le az autót. szervizkönyv alapján a márkaszervizben minden rögzített javításról adnak tájékoztatást,még akkor is ha a kötelezőjavításhoz hozzá csaptak egy izzócserét is . a márkaszervizek számítógépei az egész országban össze vannak kapcsolva mint önálló hálózat.

 

de ragaszkodj egy kompresszió méréshez is mert sokat elárul az autó állapotáról.de akár vidd el a gazdival egy vizsga állomásra kérni egy állapot felmérésre is. ez a 2 dolog amit írtam max 12-14 ezer ftba fog fájni. de ha azt mondják hogy kezelába kivan az autónak és 6-7 a kompresszió a kopott motor és szelepek miatt.akkor csak 12-14 ezret dobtál ki az ablakon . nem száz ezreket egy rakás ócska vasért.

Előzmény: stevie-13 (44231)