Urak!
szuksegem lenne a kovetkezo alkatreszekre:
2db kupos fogaskerek derékszög hajtáshoz, kb 8-10cm atmeroju. minel nagyobb a fog melyseg annal jobb!
vagy ha van otletetek, hogy oldjam meg a bolygato es a felso csiga hajtasat egy tengelyrol arra is vevo vagyok:)
valamint valamilyen rovid vezermulancra a hozzavalo fogaskerekekkel, skoda pl.
nem porosodik valakinel?
koszonom!
ime egy kep a tegnapi naprol. Kb ennyi idobe telik felfuteni a 900L puffert ill. 240L HMV-t 30->60C-ra 250C fustgaz mellett. Ez mellett meg a lakas hoveszteseget is fedezte, de az mondjuk nem sok.
Az elmult 1-2 het tapasztalata az, hogy kb 3-4 naponta illik kitakaritani a fejet es a kazant is, kb ennyi ido alatt eleg sok lerakodas keletkezik. Sajnos a spiral vege, ami belelog a tuzterbe megint tul sok hot kapott, ennek oka valoszinuleg az, hogy a levegofuratok a fej elejeben is vannak es ott nem sok anyag takarja a csigat.
Ezt tegnap azzal probaltam orvosolni, hogy kb 8as anyagbol hegesztettem fel leveleket a spiral helyere. Ez lathatoan jobban birja, mert a tengely tobbi reszen is ez volt es nincs rajta gorbules, serules..
ezt leszamitva tenyleg csak a tartalyt kell feltoltenem anyaggal, 3-4 napig siman megy egyhuzamban a rendszer. automatikusan bekapcsol, ha a puffer vagy a HMV leurul, es akar 10 oran at is kepes tuztartasban lenni, utana azonnal begyullad levegore.
tuztartason 15percenkent adagol 1mp-et. minimalis mennyiseg.
meg egy negativum, de ez valoszinuleg a szotyi miatt van: a rostelyra lerakodott valami kormos egestermek, gyanitom, hogy a nagy olajtartalom miatt. ezmiatt el kell gondolkodjak a fej tuzterbe valo athelyezesen. illetve megprobalom leegetni mondjuk fureszporral, hatha segit.