dimelo Creative Commons License 2014.11.22 0 0 30492

Mindenkinek, aki aktív a témában:

 

A félautópálya bizonyított tragédiaforrás!

Mégis felmerül néhány rémítő fantazmagória:

Például M4 Berettyóújfalu- Kaba között 2x1 sávon... (Remélem letettek róla)

 

Az M6 Dunaújvárosig jogos, de ennek tükre lenne az M2 (2x2) Vácig.

Ha az NKS (CEF) Vác- Parassa határ között 2x1 sávot tervez,

az csak azt bizonyítja, hogy nem tanultak az M15, M2, M70 példájából.

De azt is, hogy forgalmi szempontból az M6 déli szakaszai túlzóak.

Ha lett M35, akkor miért nem lehet ugyanolyan logikával M46?

40 km-rel rövidebben lehetne Békéscsabát M4-hez csatlakoztatni (újabb Tisza-híd építése nélkül), mint M44-M5-be.

Összefoglalásul  térképen az IKOP-CEF prioritáslistája, kisebb projektek nélkül.

Remélem érthető, hogy miért csalódástérkép...

 

Ha ez a fejlesztésprioritás valósul meg, akkor tovább fokozódik a keleti országrész leszakadása.

Nézzétek meg, hogy mennyivel több szükséges építés marad el keleten, mint nyugaton...

Nem darabra, hanem forgalmi és felzárkóztatási szükségletek szerint.

 

Előzmény: BBCápa (30491)