dimelo Creative Commons License 2014.11.20 0 0 30480

Nekem ez nem kérdéses.

Az eredmény azonban igen.

Ha csak 9 ezres forgalma van az M43-nak, akkor a megtérülése kitolódik a távolba...

Persze kit érdekel, ha már kész van (lassan a folytatás is)

 

 

Mivel tudjuk mekkora dugulás van M5-ön 405 Újhartyántól M0 felé,

akkor logikus egyáltalán arról elmélkedni, hogy az M4-et Albertirsa 405 vonalban kellene az M5-be kötni?

ezzel indokolnák a 2x3 sáv létjogosultságát.

Vagyis többe kerülne a leves, mint a hús.

 

Monor-Pilis maradjon áldozat? Nem racionális az a gondolkodás, mintha Szolnok-Ceglédről nem lehetne cél Gödöllő, Vác, Szentendre felé közlekedni az M0-on

 

Az M4 direkt M0 a helyes megoldás... Aki mást gondol, az érdekből teszi...  parancsra...

 

Előzmény: ghosty9 (30479)