Nekem ez nem kérdéses.
Az eredmény azonban igen.
Ha csak 9 ezres forgalma van az M43-nak, akkor a megtérülése kitolódik a távolba...
Persze kit érdekel, ha már kész van (lassan a folytatás is)
Mivel tudjuk mekkora dugulás van M5-ön 405 Újhartyántól M0 felé,
akkor logikus egyáltalán arról elmélkedni, hogy az M4-et Albertirsa 405 vonalban kellene az M5-be kötni?
ezzel indokolnák a 2x3 sáv létjogosultságát.
Vagyis többe kerülne a leves, mint a hús.
Monor-Pilis maradjon áldozat? Nem racionális az a gondolkodás, mintha Szolnok-Ceglédről nem lehetne cél Gödöllő, Vác, Szentendre felé közlekedni az M0-on
Az M4 direkt M0 a helyes megoldás... Aki mást gondol, az érdekből teszi... parancsra...