Amúgy van egy csomó jel, amiből a szakértő megmondja, mihez nyúltak, mihez nem (csavarok gyáriak vagy sem, csavarokon szerelésnyomok, maszkolószalagok jellegzetes nyoma, szigetelőmasszák eldolgozása, apró porszemek a fényezett felületben, stb stb)...
Sok autón látszott nem volt nagy sérülés, de ahogy javítva volt brrrrrrrrrrrr
lógó elemek, maszkolószalag nyoma stb
egy olyan autó amin látszik, hogy 7-10 év alatt szedett össze apró hibákat amiket sokszor az ember a 4-5. mosáskor fedez csak fel, sokkal bizalomkeltőbb mint egy teljesen makulátlan, hisz 0% az esély arra, hogy 10 év alatt az emberre 1x nem nyitja rá valaki a parkolóba az autót és ugye ezek sokszor egy megfelelő kozmetikával kezelhetők is akár
vagy ha van ilyen az a piaci normál ártól 500-1M-val drágább
kereskedő az említett Altea XL-re megmondta, ha ez sérülésmentes makulátlan +1M