dimelo Creative Commons License 2014.11.19 0 0 30475

Jó, hogy eltűnt a forgalom, ennyi autópálya csak Pestnél van:)

 

Az 53-62-81. tényleg feltűnő forgalmú, de közel sem annyira mint a 4. főút.

 

Kérlek, hogy objektíven szemléld a folyamatokat.

Az jó és egyetértünk, hogy kellett az M5-M43.

De az, hogy 20 éven keresztül húzzák, nyúzzák, kerülgetik a 4. főút  helyzetének megoldását, na az még most is visszaköszön!

Az IKOP-ból most húztak ki 90 km-t 2020-ig nem épülhet. (Hazai forrásból talán-talán a Pest megyei szakasz...)

 

Megnéztem az 1997-es OKKF-et, amikor még Kecskemét előtt volt az M5.

Az összehasonlítás elgondolkodtató.

 

A 4. főút forgalma úgy is magasabb, hogy Szolnok, Cegléd elkerülő és a 405. út forgalomterelő hatása már működött.

 

Ismétlem: az M5-M43 fontos, de az M4 hiánya egyre feltűnőbb...

 

Nem kívánok senkinek rosszat, de Szolnoktól keletre tragikus a demográfiai és szociális helyzet.

 

Off: TRIANON-ért miért a kenderesieket, kisújiakat, karcagiakat, püspökladányiakat, bárándiakat, földesieket büntetik?

Előzmény: klimakiraly (30471)