Jó, hogy eltűnt a forgalom, ennyi autópálya csak Pestnél van:)
Az 53-62-81. tényleg feltűnő forgalmú, de közel sem annyira mint a 4. főút.
Kérlek, hogy objektíven szemléld a folyamatokat.
Az jó és egyetértünk, hogy kellett az M5-M43.
De az, hogy 20 éven keresztül húzzák, nyúzzák, kerülgetik a 4. főút helyzetének megoldását, na az még most is visszaköszön!
Az IKOP-ból most húztak ki 90 km-t 2020-ig nem épülhet. (Hazai forrásból talán-talán a Pest megyei szakasz...)
Megnéztem az 1997-es OKKF-et, amikor még Kecskemét előtt volt az M5.
Az összehasonlítás elgondolkodtató.
A 4. főút forgalma úgy is magasabb, hogy Szolnok, Cegléd elkerülő és a 405. út forgalomterelő hatása már működött.
Ismétlem: az M5-M43 fontos, de az M4 hiánya egyre feltűnőbb...
Nem kívánok senkinek rosszat, de Szolnoktól keletre tragikus a demográfiai és szociális helyzet.
Off: TRIANON-ért miért a kenderesieket, kisújiakat, karcagiakat, püspökladányiakat, bárándiakat, földesieket büntetik?