Ashi Valkoinen
2014.11.18
|
|
0 0
414355
|
Röviden reagálva a válaszokra, elolvastam a hivatkozott cikket, a kapcsolódó anyagokat meg már akkor, amikor az első cikk a nohabos képpel megjelent. Egyébként autóvezetőként mindig meggyőződöm az áthaladás biztonságosságáról, még ha emiatt a mögöttem jövők anyáznak is. Ennek ellenére szerintem nem lenne baj, ha nem lenne szükség erre a körültekintésre és - ahogy előttem írta valaki - szinte álló helyzetre fékezésre, mint ahogy a mozdonyvezetők sem lassítanak le 20 km/h-ra, hanem a Z jelzés mellett a legsűrűbb ködben is vmax-szal robognak el, megbízva a pályamenti (illetve jelfeladás esetén a mozdonyon megjelenő) jelzésben. Ha pedig a fehér villogó fény a hivatkozott szabály szerint engedélyezi az áthaladást, akkor jó lenne, ha valóban nem érkezne a vonat.
Egyébként, ha már úgyis van személyzet a tolatásokhoz meg anyagoláshoz, jelzőőrrel nem lehet megoldani a dolgot?
Viszont nem hasonlítanám azért egy zebrához vagy közúti kereszteződéshez a vasút-közút keresztezést, mert tipikusan alma és körte esete a dolog. |
|