mov Creative Commons License 2014.11.17 0 0 43921

Ha kintről behozott, akkor ennyi idősen biztosan kamu a kilométer, akkor is, ha az országba korábban került be kevesebb kilométerrel és az itteni tulaj tényleg csak keveset ment vele. Márkaszerviz legalább annyit tud mondani, hogy mikor és mennyi kilométerrel járt szervizben, az már lehet egy támpont. Ha hazai, akkor a szervizkönyv sokkal inkább valós lehet, de szervizt itt is meg kell kérdezni. De mivel ezekből az autókból fehér holló a hazai, gyanítom ez sem lesz az. A vezérléscserét én csak akkor hinném el, ha az itt lett cserélve és van róla számla. Egyébként úgy kell tekinteni, hogy nem volt meg. A kamu kilométerrel az a gond, hogy nagyjából mindegyikben kamu kilométer van, ami kint van a piacon. Márkakereskedésben lehet olyat találni, ami soha nem kerül fel a HAHU-ra, valós benne a kilométer, de ezeknek az árán is érződni fog. Ez nem biztos, hogy rossz, mert az első hibánál oda lehet talicskázni a szervizbe az árkülönbözetet.

Meg kell nézni szervizben az autót, és hozzászámolni a javítandó hibák árát, meg egy teljes vezérléscserét(vízpumpa, görgők is), meg egy hajtókarcsapágysor cserét, és lehet ebből még nagyon jó autót. Az befecskendező rendszer, kettős tömegű, turbó meg amúgy is zsákbamacska, éppen úgy elszállhat kevés kilométernél, mint ahogy mehet több százezret is.

Egy biztos, használt dízelnél ne centizd ki a pénzed, tehát egy 1-200 ezres javítás ne jelentse azt, hogy egy ideig nem használod majd az autót.

Előzmény: ThomBoy (43917)