" Battán felszállva a 3 egységben az infó:
Az „első fele” Dunaújvárosig megy….
Melyik első?
Aztán Iváncsán mintegy 90-100 utas száll le.
Ab-n is 50-60 fő a leszálló utasok száma..
Újvárosba 2 egység megy tovább, mintegy 75 %-os kihasználtsággal. "
Én eddig még csak első részt láttam-hallottam az utastájékoztatóból. De az,hogy az a rész a háromból egy,vagy kettő,tényleg rejtély. (Maximum a Stadler szerelői gyorsan szétkapják a középső egységet a C-D kocsi között... :) )
De legalább az utolsó,sárbogárdi menethez lesz némi hanganyag az archívumban...
Az Iváncsán leszállók mind ott is maradtak,vagy egy részük már akkor átszállt a legelső egységre,ami tutira Dunába megy?
(A jegyvizsgálók egy része szokta ezt is ajánlani a hátul ülő,Dunaújvárosba szóló jeggyel rendelkezőknek. Az iváncsai átszállást nem mindig,de a szerelvény elejére költözést igen erősen.)
Legalább "iskolaidei pénteki" közlekedési rend szerint maradhatott volna néhány délutáni sebes - még,ha csak dombóvárig is,akár motorvonattal kiállítva - hogy a hétvégére hazatérő diákok miatt ne legyen állandó háború...
A legtöbb galibát úgyis azok a fránya trolibőröndök fogják okozni,amik csak addig jók,amíg húzni kell őket,de ha jön egy lépcső,vagy épp a csomitartóra kellene feltenni,akkor már megáll a tudomány...
Valószínűleg a vasárnap délután/este-hétfő hajnal/reggel is érdekes mutatvány lesz...