GEBRIEL323 Creative Commons License 2014.11.16 0 0 20440

Gyári gépre kell rádugni ott a számlálót megnézni, mert kérheti 10000 Km után is a rendszer az újabb olajcserét azért villog általában a DPF lámpa ha regenerálnod kellett volna akkor folyamatosan világít nem villog.

 

Olajcserekor mindig nullázni kell ilyenkor az elméleti számláló 21000 km mutat ennyi a max amit a rendszer a tökéletes használat mellett enged. De mivel a való világban használjuk az autót nem laborban ezért a 21000-et különböző szenzorok adatai alapján amivel a használatot figyeli a rendszer elkezd csökkenni és amikor a valóságban az utolsó nullázás óta megtett kilométer átlépi ez a csökkenőben lévő elméleti távot akkor kezd el villogni a DPF lámpa. Ilyenkor sajnos a hülyén megcsinált rendszer miatt nem az írja hibának be, hogy olajcsere hanem részecskeszűrő regnálási gyakoriság.

 

Amúgy az is lehet, hogy nem nullázták anó kint és azért jött elő ilyen hamar a villogás,de gép(gyári lenne az igazi) rádugásával minden kiderül.

Előzmény: sono-no1 (20439)