HG. Creative Commons License 2014.11.13 0 0 35083

A terv az volt, hogy pár év offolás után F10 követi az E39-et (benzin, manuálváltó...), és az E60 kimarad, de a modern technikát látva elbizonytalanodtam.

 

Ez egy E60 N53 motor esetén a levegő és a kipufogógáz sematikus rajza:

 

 

Katalizátorok, szondák mindenfelé, ami persze csak gyáriban van, és sok km esetén - szerelői vélemények szerint - hajlamos tönkremenni.

Ha már bonyolult, akkor ennyi erővel lehet dízel is, legalább kevesebbet eszik.

 

Ellenben az E60 meg klasszikus projektautó: mivel nagyon kajálta újonnan a jónép, a Bmw megtehette, hogy még a szokásosnál is szűkmarkúbban bánik az extrákkal, így lehetnek alapklímás, ill. ülésfűtés, navi, xenon, stb. nélküli 530-ak is a piacon.

 

Míg az ember egyet szintre hoz, az egy millió... (tehát nem javíttat, csak felextráz!)

 

Bááár... Az E39 is 556e Ft-ot "kért" az első évben csak az extrákra (ez 8-9 éve volt, mai áron ez is 8kiló), és eleinte rengeteg álmatlan éjszakám volt benne, hogy szabadott-e egy fapad autót megvenni csak azért, mert első tulajos, törésmentes, kevés km-es...

Multikormány, CD, MID, minden egyes lámpa, alufelnik, díszlécek, stb.

 

Utólag azt mondom, igen, mert a 100+ ezer együtt töltött km alatt egy generátor felújítás volt a nem tervezhető javítások sora, és slussz.

Fogja ezt nekem egy E60, vagy akár egy F10 nyújtani...?

 

Btw így nézett ki 9 éve, és pár napja, most szívesen megmutatom, mert órákat kenegettem, mire megkapta a téli védelmet :)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: G.Gambino (35026)