doominogame Creative Commons License 2014.11.13 0 0 18642

Na, véget ért a kerékcsavar-SAGA. Ma délelőtt vettem egy vadiúj keresztkulcsot, amivel (+2 hosszabbítás rá) kitekertem a maradék egy csavart. Levettem a kereket és a futófelületben megtaláltam a bűnöst, kettő darab negyedbe tört csapágy-külső volt a gumiba szúródva. Pótkerék be, majd a gumishoz el. Ukrán akcentussal beszélte az angolt a csóka, majd megkért, hogy ne menjek be a műhelybe. Bevitte a kereket, majd esküszöm, 3 perc múlva kihozta megjavítva. Ezalatt levette, megragasztotta, visszarakta és felfújta. Én azt hittem, hogy ilyen mértékű lyuk már javíthatatlan.

Ezután kimentem a helyi autóbontóba, hogy vegyek négy normál csavart a lopósok helyet, mert nem akartam még egyszer ezt végig szopni. A bontós csóka odavitt egy 200 literes hordóhoz, ami tele volt kerékcsavarokkal, hogy keressek magamnak. Fél óra alatt találtam is, ami kell, fizettem (L2) és haza. Otthon nekifogtam kicserélni a lopós csavarokat. A két hátsó simán ment, a bal elsőben ismét lenyaltam a lopós csavar ricnijét félig. Visszamentem a gumishoz, aki nekifeküdve egy légkulccsal kivette a félig elnyalódott csavart. Betettem a normál csavart, majd a kukába vágtam az összes hulladékot, a kopott keresztkulcsot, az elrepedt eredeti felnikulcsot, az összes lopós csavart meg a hozzávaló kitekerőt, meg a meghegesztett dolgokat. 

Előzmény: szilagyig31 (18641)