Kugesz Creative Commons License 2014.11.12 0 0 91525

Mindenkihez:

Köszönöm a szóváltásokat, valamivel bentebb vagyok.

1. A két csehet azért kérdeztem, mert az egyiknek sikerült megtalálni a teljes VIN-jét, amennyiben lobbanórotor is úgy ítéli meg, közkincsé teszem (bár nem tőle van, egy kis Google-özéssel fellelhető...)

2. Volt még egy régebbi rendszáma is: BX 57-19 (1985-1988.04), majd BX 66-07...

3. A Volános próbaüzemről eddig nem tudtam, mint ahogy a BY-os rendszámáról sem. Még 1987-ből van egy PRÓBA rendszámom (valahol egy képen látható).

4-5. Továbbra is kérdőjel...

6. Köszönöm a trolikat, de az első háromban is csak az évszám más? Viszont emiatt átrendeződik a lista, hiányzik egy 1994/0001 és 0002, ill. a 311-314-et 1996/0001-0014 közé tettem volna, így viszont ott most űr keletkezett az orosz példányok között, de már nincs mivel pótolni.

7. 1995 szeptemberében került ki, akkor kapta a lentebb említett LMA 27-12-t, bár azt nem tudom, mikor cserélték le.

8-10. Ezek szerint egyelőre csak én raktam majdnem rendbe az Oroszországnak gyártottakat...

 

A 0049-est azért gondoltam szlováknak, mert a "Nagykönyv" szerint 18 ment ki, 0048-tól 0066-ig a 0050 kivételével, ami csak 17 db.

Egyébként az olaszok VIN-jeit is sikerült összeszedni, bár gondolom nem én vagyok az első, akinek megvannak.