altimus Creative Commons License 2014.11.12 0 0 156188

volt egy totalcar musor ahol bekotott szemmel ultettek be embereket autoba es ki kellett talalni, hogy milyen aru/kategoriaju az auto. ott nemi matatas utan szinte mindenki jol lotte be a szinvonalat. egy autoba beulve vilagos a pozicionalas, a minoseg. amit irni probaltam az az, hogy pl. egy uj certina, vagy tissot csak ugy kezbe veve abszolut minosegi termeknek tunik. megmunkalasban, anyaghasznalatban, sulyban egy 10x, 100x dragabb ora se tud tobbet. egy dacia logan es egy duplajaba kerulo golf kozott meg egbekialto a minosegi kulonbseg.

 

egy goodwood-i autonal nem a minoseget, hasznalhatosagot fizeted meg, hanem az unikalitast, a tortenelmet ... sot mi tobb van egy szint ami felett mar az auto is inkabb penzugyi befektetes mint hobbi, szemelyes erdeklodes targya.

 

a mai minosegi svajci oragyartok a pozicionalast nem a minosegen keresztul gyakoroljak. inkabb a markanev, az ar, az adott marka moge tett story ... az ami pozicional.

Előzmény: Passionata (156186)