betg Creative Commons License 2014.11.12 0 0 106425

Pl a legjobb ha nem indítod be a motrototot akkor nagyon sokáig bírja :D:D

Nem váltunk nagyon nyomaték alá , nem rábasszuk a kuplungot mint a barom , váltáskor kuplung felengedésekor már gázt adunk és a motor és a váltó közti kapcsolat létrejöttekor szinte a kivánt fordulattal pörög a motor , magyarul a váltás szinte érezhetetlen , a lendkeréknek nem kell elnyelnie a nagy fordulatszámkülönbségből adódó impulzusokat .

Erre találták ki hogy ezeket elnyelje  de ha kevésbé dolgoztatjuk sokkal tovább él, van aki ezt érzi van hozzá érzéke , van akinek fogalma sincs hogy miről vakerálok.

A másik szerepe a dizel motrort álltal keletkezett változó szögsebesség elnyelésére , pl ha szar a porlasztó 3,5 hengerrel jár az autó, alapjáraton rángatózik mint a szűz lány a beavatáson , ez is nagyon igénybeveszi , mármint a lendkereket.

Előzmény: ádibébi (106424)