betg
2014.11.12
|
|
0 0
106425
|
Pl a legjobb ha nem indítod be a motrototot akkor nagyon sokáig bírja :D:D
Nem váltunk nagyon nyomaték alá , nem rábasszuk a kuplungot mint a barom , váltáskor kuplung felengedésekor már gázt adunk és a motor és a váltó közti kapcsolat létrejöttekor szinte a kivánt fordulattal pörög a motor , magyarul a váltás szinte érezhetetlen , a lendkeréknek nem kell elnyelnie a nagy fordulatszámkülönbségből adódó impulzusokat .
Erre találták ki hogy ezeket elnyelje de ha kevésbé dolgoztatjuk sokkal tovább él, van aki ezt érzi van hozzá érzéke , van akinek fogalma sincs hogy miről vakerálok.
A másik szerepe a dizel motrort álltal keletkezett változó szögsebesség elnyelésére , pl ha szar a porlasztó 3,5 hengerrel jár az autó, alapjáraton rángatózik mint a szűz lány a beavatáson , ez is nagyon igénybeveszi , mármint a lendkereket. |
Előzmény: ádibébi (106424)
|
|