Tom887 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 137644

Tisztelt Szerelő Urak

 

Tegnap kérdeztem egy Pierburg 2E-E karburátorról, Audi 80, PP motorkód

Úgy néz ki, behúztak a csőbe a kocsival, egy ismert karburátorszerviz 3 perc beszélgetés után rákérdezett hogy x színű y típusú kocsiról van-e szó. Mondtam hogy igen, azt válaszolta hogy úgy tolták be hozzájuk egy autószervízből. Az eladó azt mondja hogy amikor bevitte még járt a motor. Most is jár, de már 3 ezre alapjárati fordulaton, az alapjárati motor nem működik, a pillangószelep meg sem mozdul se gyujtás ráadáskor se indításkor. Állítólag hallani kellene a hangját.  Azt olvatstam, az is lehet hogy a vezérlés adta meg magát. Állítólag bonyolult szerkezet.  Azt szeretném kérdezni hogy valaki aki ért ehhez a típushoz, hajlandó lenne egy bizonyos pénzösszegért ránézni? Mert ha tényleg komoly baja van, akkor visszacsinálom a vételt,  több rejtett hibát eltitkoltak - megfőzött ezért síkba csiszolt hengerfej, újrapersejezett gyertyák, (ez nekem is szöget ütött a fejemben a hirdetés láttán de nem vagyok szerelő, a haverom homályosított fel hogy ez egyet jelent a motor megfőzésével, gyertyákat kiköpte, amit a tulajdonos most be is vallott - és ez a karburátoros kaland stb.

 

köszönöm a választ