Jena307 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 106409

De azt ne felejtsd hogy a 90lovas 9hx fix lendkerkű és az összes motorbak váltóbak pont ugyanaz mint a 9hy-ban, 

akkor ott mi van a rezonanciával, annyi a különbség csupán hogy az egyik(9hx) magasabb fordulaton adja le a max nyomatékot, itt lehet nagy szerepe a kettős lendkeréknek, viszont miben ültem gyári 110lovas és egytömegűt kapott tényleg semmit nem éreztem pár próbakör alatt abból hogy más lenne, lehet 100km-en már érzékelhető lenne valami, de amit nem érzel meg 10km alatt úgy hogy a figyelmed pont abban az irányban van kihegyezve, az már számomra egy élhető vállalható kompromisszum a kettős új árával szemben. mindemellett az 1.6 kettős lendkereke egy nagyon jó és tartós dolog, aki jól használja örök élet, amit kivettünk 320-nál sem produkált tünetet menet közben csak leállításkor picit, értelme már nem volt bent hagyni de ha nem feküdt volna ki a kuplungja, simán elment volna szerintem még 80ezret, annál a felhasználónál.

Előzmény: ádibébi (106408)