Papalac Creative Commons License 2014.11.10 0 0 58264

Ma lecseréltem a másik talicskában is az olajat. Tudtátok, hogy az ELF csomagolása megváltozott? Már legalább van rajta zárjegy. Eddig akármi lehetett az ELF flakonban :) 1x sikerült olyat vennem aminek a teteje le volt fóliázva.

Mindegy. 1,4 16V 2005. Ebben még kevesebb hely van az olajszűrő cserénél. Ehhez már a nőgyógyász kéz is kevés :) Csak kézzel húztam meg, remélem kitart :)

Köhike kedvéért gumis alátétet tettem az olajleeresztő csavar alá :) Hát ezzel tényleg könnyű megszakítani a menetet, mivel a guminak kicsi az ellenállása, az alátét meg sima vasból van.

 

Kevés lett az olaj, még kell vennem 1 lityit. 4,2l+0,25l kell bele!

Ha már alatta jártam megnéztem a hátsó motortartót is. Ebben is csavart van, tehát nem jó az az elméletem, hogy a 8V-ben csavart a 16V-ben egyenes tartó van. Nekem mindkettőben csavart. (2001 és 2005)

 

Viszont van egy problémám. A kormányszervó magasnyomású vezetékén van egy nyomáskapcsoló. Ott eléggé olajos minden és kicsit csöpög is az olaj belőle. Most megnéztem és ahogy lehúztam az érzékelőről a csatlakozó tele volt olajjal. Olyan szinten, hogy ki kellett rázni belőle.

Lehetséges, hogy maga a nyomásérzékelő átengedi az olajat? Nem értem másképp hogyan kerülhetne oda olaj.