zeli89 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 40482

Nem hiszem hogy most kellene magas peronban gondolkodni. Ha majd valamikor, évek múlva új szerelvények lesznek akkor meg a magas peron lesz a baj. Ezzel az erővel anno a MÁV állomásainak peronját is megemelhették volna a kocsik padlómagasságáig. De ha ott feltudtak "mászni" a szerelvényekre akkor itt miért ne tudtak volna. Akkor nem ez volt az elsődleges. Igény biztos lett volna rá.

 

"Na meg ugye, akkor még az is általános axióma volt ,hogy szolgáltatni szívesség és nem illik kritizálni a BKV-t, vasutat, taxist stb. ha valami nem megy flottul. Mostanában nőtt csak fel az a generáció, akiknek már nem lehet lenyomni a torkán ezt ill. a kormánynak/rendőrnek/tanárnak/főnöknek stb. mindig igaza van axiómát sem."

 

Igen... és már kicsit át is estek a ló túloldalára... Akkor legalább valamilyen szinten tisztelték ezeket a dolgozókat. Most örülsz ha nem úgy néznek rád mint egy darab *zarra. Mára már nagy divat lett felnyomni mindenkit. "Szerencsére" ebben már az internet is segít. Persze amikor a kedves utas nem törődik az utazási feltételek betartásával az nem probléma, de ha egy dolgozó hibázik akkor az már egyből 10 fórumon jelenik meg egyszerre.

Nem kell mindent elfogadni, de nem is kell egyből, ész nélkül fikázni. A jó dolgokat könnyű megszokni. Mint pl alacsony padlós járművek. De nem kell rögtön anyázni csak mert pl nem minden busz, villamos járat alacsony padlós. Előbb gondolkodni kell, hogy: "jahh... hogy lehetne több járat alacsony padlós ha nincs pénze a közlekedési vállalatnak..." De ez sajnos sokaknál nincs meg. Csak az elvárás... Pedig itt is elkél a kompromisszum készség, még ha nehezére is esik sokaknak.

Előzmény: Törölt nick (40471)