Hát az igazság az, hogy a Praktiker már jó ideje és köztudottan nagy szarban van - de az Obi felett is elég látványos fekete felhők tornyosulnak.
Ilyenektől elég nehéz magas színvonalú kínálatot elvárni - hisz levegőért kapkodva, az életükért harcolnak csak nap mint nap.
Sajna ez várható volt, hisz pont a fő célcsoportjuk - azaz az öntevékeny proli középosztály - helyzete romlott oly drámai mértékben, hogy a vásárlóerejével már aligha tudja eltartani ezeket a barkács-láncokat.
A lakásfelújítások (de főként a hobbi-tevékenységek) oly mértékben hátra szorultak a családok prioritási listáin - hogy még az is csoda hogy ennyi vásárlójuk van - bár a vásárolt összegekről jobb nem is beszélni.
Aki mindössze 2 kiló csemperagasztót vesz, az is pont úgy néz ki, mint egy "igazi vásárló", pedig.......
Ma már a családok fő célja nem felújítani a lakást.... hanem egyáltalán fenn (és meg) tartani.
Hááát, így nehéz, valóban.
.