GPS Creative Commons License 2014.11.06 0 0 80580

 

Hát az igazság az, hogy a Praktiker már jó ideje és köztudottan nagy szarban van - de az Obi felett is elég látványos fekete felhők tornyosulnak.

Ilyenektől elég nehéz magas színvonalú kínálatot elvárni - hisz levegőért kapkodva, az életükért harcolnak csak nap mint nap.

 

Sajna ez várható volt, hisz pont a fő célcsoportjuk - azaz az öntevékeny proli középosztály - helyzete romlott oly drámai  mértékben, hogy a vásárlóerejével már aligha tudja eltartani ezeket a barkács-láncokat.

 

A lakásfelújítások (de főként a hobbi-tevékenységek) oly mértékben hátra szorultak a családok prioritási listáin - hogy még az is csoda hogy ennyi vásárlójuk van - bár a vásárolt összegekről jobb nem is beszélni.

Aki mindössze 2 kiló csemperagasztót vesz, az is pont úgy néz ki, mint egy "igazi vásárló", pedig.......

 

Ma már a családok fő célja nem felújítani a lakást.... hanem egyáltalán fenn (és meg) tartani.

 

Hááát, így nehéz, valóban.

.

Előzmény: Törölt nick (80578)