Törölt nick Creative Commons License 2014.11.03 0 0 60463
Somogyot érintő két példa: 29-es vonal, Lepsény-Veszprém. Pótló járat Siófokig/-tól. A vonal élt 1,5 évet talán. 37-es vonal (asszem), Somogyszob-Balatonszentgyörgy. Elég rendesen variálnak időnként a járatokkal, a déli szakaszon kikapáltak belőle egy pár járatot (Segesd-S.szob), míg Marcalitól északra több új járatot tettek be (Balatonberény járt a legjobban vele). Illetve vannak járatok, amiken édeskettesben utaztam sofőrbával a vonal teljes hosszán szinte, míg van olyan járat, ami tanulószállítói szerepet is betölt: Gadány ès Hosszúvíz addig alig napi 1-2 busszal volt kiszolgálva, a vonat nem is érintette őket. Illetve nem olyan régóta Nemeskisfaludra is bemennek a buszok (kb. 40 év után újra), a napi néhány járat közül egyik egy vonatos betérése. Láttam statisztikát, erősen mínuszos a vonal, mivel mindig valami más járat s*ggében lohol. Jobban szét lehetne húzgálni a járatokat a 68-as úton, hogy ne többóránként menjen egy-egy csapat busz. A vonat abszolút halálra volt ítélve. Egyedül Marcaliban volt elfogadható helyen a vonatmegálló. Az összes többi a faluszéle és a faluszéle+5 km között mozgott. Lassú is volt, a vasutasok is busszal jártak dolgozni.
Előzmény: Racilaci (60456)