István Gyuri Creative Commons License 2014.10.31 0 0 413590

vrobee: És mi lesz a bajai vonattal? Dél-alföldi ütemesnek annyi?

Ugyan miért? Annyi lesz, hogy itt az Uzsgyiról át kell szállni az Avalára és viszont.

 

aki pár éve még igen nagy hévvel (és teljesen jogosan) keltél ki a világos problémáknak az "ez van, ezt kell szeretni", meg "csináld te, ha jobban tudod" jellegű bagatellizálása ellen.

Nem értem az összehasonlítást.

Itt sokan azt mondták, hogy "de hát a Start előre tudta PONTOSAN, hogy mennyi utas lesz az egyes RJ-eken" (akár állomásközre is lebontva...), hát, akkor itt lett volna a lehetőség, hogy megmondják előre a tudós emberek, hogy jövőre mi lesz a szituáció, hogy miként készüljön a Start (mert ha talán egy hónappal előtte szól a "szent" ÖBB-nek, akkor talán meg tudja oldani, hogy duplázzon egy RJ-et...)

 

 

Luigi78: Persze, mert oda eltolták. :)

Nem mozdultak a személyvonatok menetvonalai...

 

Én inkább a késésektől és azok zavarától félek.

Mostanában olyan nagy zűrök nincsenek a belépővel sem, ráadásul most egy kicsit későbbre is került, tehát pl. a belgrádi csatlakozásra várások miatti késések esélye szerintem csökkent.

 

Néha órákat késő vonat -alternatíva nélkül- hálátlan tud lenni a belföldi utasoknak.

Főként 2 órás ütemben.

A csehek felől inkább voltak rendszeres késései, mint a szerbek felől. Pláne, nem "órákat" késett.

 

Viszont ha rendes is a vonat, szinte kivitelezhetetlen a gépkörbejárás és kocsik átsorozása Halason (személycsoportban) ennyi idő alatt.

Nem kell Halason körbejáratni a gépet a "pók"-ban :)

És milyen kocsikat kellene majd átsorozni Halason?

 

vrobee: Szerencsére alig több mint egy órával nő így a menetidő

Attól függ kinek a szeméből, milyen viszonylaton nézed, de még az egy órás növekedés is csak nagyon kevés utas esetében reális, felesleges túlozni....

A Te stílusoddal élve: a tömeges Belgrád-Pesterzsébet utasoknak valóban több mint egy órával nő meg az utazási idejük :-/

Jelenleg Belgrád-Fradi 7:58, jövőre 8:24 (de a Belgrád-KöKi meg 8:00, ez pedig teljesen összemérhető a jelenlegi Belgrád-Fradival, és az M3 jobb, mint az 1-es villamos elérése).

 

cserébe főpályaudvart nem érint...

És ezzel pl. sok utasnak rövidebb lesz az eljutási ideje. (és nem csak nemzetközi utasok vannak ám a világon!)

 

így már vitathatatlanul alkalmas lesz a későbbi Budapest-Belgrád ChinaCityExpress forgalmának felfuttatására.

Nem is értem a fintorgásod, beszólásaid okát...
Azzal már inkább van problémám, hogy ha nem fog KöKin gépcserézni az Avala, akkor az a 1047-es fordában elég nagy pazarlást fog jelenteni...
Meg azzal is problémám van, hogy beindult az a régi szemlélet, hogy a nemzetközi vonatokat úgy tárgyalják le, hogy az nem illeszkedik a hazai rendszerbe, mert most látom, hogy a páratlan Kálmán Imre később fog belépni Hegyesben, és majd Nagyszentjános előzi az "ütemes" gyorsvonatot... Ez nagyon gáz.

Kifelé is 10 perccel ütem előtt, már 21:00-kor fog menni a Keletiből.

Előzmény: vrobee (413574)