Igazából annyi a lémnyeg, hogy legyen egy Y tengely körüli véletlenszerű elforgatás, ahol ne csak egész számot lehessen megadni, hanem tizedestörtet is két tizedesjegyig, illetve a véletlenszerű elforgatás is használjon nem egész számokat az elforgatás során két tizedesjegyig.
Vagy elég egy tizedesjegy is? Lehet, hogy elég.
Mondjuk ez kezd meggondolandó lenni, mert erdőnél nem akarjuk, hogy a fák "kifele" irányban legyenek elforgatva, inkább csak befele. Lehet, hogy jobb lenne, ha meg lehetne adni minimum és maximum elforgatási szöget, ezzel a felhasználó tudná az irányt is szabályozni. Itt lehetne negatív számokat is megadni. Parkolónál megadhatnánk, hogy:
Minimum elforgatás -2
Maximum elforgatás 2
Így véletlenszerűen kicsit be el lennének forgatva az autók. Erdőnél - mivel nem akarjuk, hogy a fák "kifelé", vagyis a pályától elfelé forduljanak megadhatnánk, hogy:
Minimum elforgatás: 0
Maximum elforgatás: 5
Ha a pálya másik oldalára tesszük az erdőt, akkor az adott rétegnél ezt adhatnánk meg az elforgatáshoz:
Minimum elforgatás: 0
Maximum elforgatás: -5
Nagymértékű elforgatás a fákhoz se kell, egyszerűen csak nem lennének annyira szabályosan elhelyezve.
Ha a felhasználó üresen hagyná az elforgatás opciókat a programban, az jelentse azt, hogy nincsen elforgatás.
Itt egy kép a GUI tervről:
http://img.index.hu/imgfrm/9/7/9/4/IMG_0012529794.jpg
http://img.index.hu/imgfrm/9/8/0/1/IMG_0012529801.jpg