Én nem minősítettem, hogy ez sok-e vagy kevés, csak megosztottam egy anyagot.
Lehetséges, hogy a vissznyereményi anyagok további felhasználásának a kelleténél szigorúbb szabályai vannak.
Pl. a 30-as vonalból kikerülő anyag r1232 szerint nem jó semmire. Bezzeg ha nem épült volna át a 30-as, akkor még 10-15 évig azon járt volna az a nagy forgalom.
Ennek fényében válogatás, minősítés után (és az aljak fabetéteinek cseréje után) akár a 48-as sínek, akár az L, LX aljak egy része (mondjuk 50-60%-a) simán jók lehetnek olyan "nagyforgalmú" vonalakba, mint pl. a 35-ös (vagy a Lovrin által írt 113-as), ahol még sz*rabb a felépítmény.
"némi vágánykorrekciót, hogy a vonat a falvakhoz közelebb kerüljön"
Ezt pontosan hol (melyik vonalon) gondoltad?
"hogy ahol indokolt és volna rá lehetőség (pl Veszprém....minél közelebb kerüljön a vasúti pálya a városhoz"
Ezt lerajzolnád valami skiccben, hogy pontosan hogyan is gondoltad? Nem igazán tudom elképzelni, bár bevallom, annyira nem ismerem Veszprémet.