DJ. Bakter Creative Commons License 2014.10.28 0 0 413506

Én nem minősítettem, hogy ez sok-e vagy kevés, csak megosztottam egy anyagot.

 

Lehetséges, hogy a vissznyereményi anyagok további felhasználásának a kelleténél szigorúbb szabályai vannak.

Pl. a 30-as vonalból kikerülő anyag r1232 szerint nem jó semmire. Bezzeg ha nem épült volna át a 30-as, akkor még 10-15 évig azon járt volna az a nagy forgalom.

Ennek fényében válogatás, minősítés után (és az aljak fabetéteinek cseréje után) akár a 48-as sínek, akár az L, LX aljak egy része (mondjuk 50-60%-a) simán jók lehetnek olyan "nagyforgalmú" vonalakba, mint pl. a 35-ös (vagy a Lovrin által írt 113-as), ahol még sz*rabb a felépítmény.

 

"némi vágánykorrekciót, hogy a vonat a falvakhoz közelebb kerüljön"

 

Ezt pontosan hol (melyik vonalon) gondoltad?

 

"hogy ahol indokolt és volna rá lehetőség (pl Veszprém....minél közelebb kerüljön a vasúti pálya a városhoz"

 

Ezt lerajzolnád valami skiccben, hogy pontosan hogyan is gondoltad? Nem igazán  tudom elképzelni, bár bevallom, annyira nem ismerem Veszprémet.

Előzmény: -Smiley- (413505)