IKARUS.280 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 91269

Azért nem 1-2 sofőr van acégnél, aki nem a pénz miatt csinálja. Persze valamibol elni kell, de sok sofor vasarolna ki buszt maganak. Nálunk  a problem a tarolohely, és a kihasználatlanság(,pénzhiány). 

Csak egy példa: Kelenföldi BPO-460-nem akarom a báttya nevét elárulni, de az a busz (sem) nézne úgy ki, ha a szivar nem úgy kezdené és vegezné a műszakot, h le az inget és az öltönycipő és irány az akna! Saját erőböl szigeteli a tetejét, gőzborotva, ülésszerelés, müszerfal....... Ha mindenki ilyen komolyan venné, h ú.n. övé akor nem ilyen lenne az állomány. Szóval hiába újítják fel müszakilag és karosszériailag, ha a teljes ufó beázik!  

U.i.: egy busz, amit 4-5(-10) év mulva erdemes lesz kivasarolni.

Előzmény: torqmatic (91267)