bxbreak85 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 137081

Üdv. CX folytatás... Belekerültek az új gyári porlasztó csúcsok. Szebben,simábban jár...de másnap újrakezdte a füstölést..Alapjáraton egész erösen. Még egyszer szétszedtem az adagolón a membránházat. A hengeres részt lezáró kis müanyag dugón lévö parányi furat el volt dugulva. Érdekes egy hete még tiszta volt ,de akkor is füstölt. Tükörrel belenéztem,hogy a pár hete beszerelt kis szürö vajon ,hogy áll.(az elözö gazda nemrég újíttatta fel az adagolót,de ide szürö nem került,pedig gyárilag van..)  Helyén van és tiszta. A többi "o" gyürü új, a 2 membrán is. Összeszereltem. Semmi füst. Persze megbontás után ezt már eljátszotta egy párszor..de 10-20 km után maradt minden a régiben. Ma ment 60km-t,lassan, gyorsan,alapjáraton sokat... Egyenlöre nem jött elö. Nagyon gondolkodom,hogy a következö 1 hetet szépen kivárja, utána pókerarccal beülök és lenyomjuk azt a 800 km-t a várva várt csere adagolóért.. Ott a nyomó csövek mellett az adagolón az az anyával lebiztosított csavar (fejnyomás??) A másik autóméhoz képest eléggé ki van csavarva..Érdemes esetleg állítani rajta ?? (persze az eredeti helyzetének a bejelölése után..)