S.P Creative Commons License 2014.10.25 0 0 43608

"a 1,5 1,9 motorokon a hajtókarcsapágy csere majdnem olyan karbantartás mint a vezérlés csere"

 

 

Az 1.9-re (eddig) nem volt jellemző a hajtókar törés, mindenki azt mondta, hogy az 1.9 nem érintett...

 

 

"CSAK ez kimaradt a karbantartási füzetből :( és a tulajok nagyrésze nem tudja"

Akkor ez konstrukciós hiba! Ezért is különösen méltánytalannak tartom, hogy a RH 10% méltányossági kedvezményt ajánlott fel a javítás összegéből...

Tulajdonképpen elnézést kell kérnem mindenkitől, akiknek a márkaszervizben javítást-karbantartást propagáltam, saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy HÜLYE VOLTAM!

 

 

"a valaki sokat használta 1500 fordulat alatt és ott terhelte a motort -város 5-be 50-el ne adj isten 6-ba sicc akkor az odabaszott a csapágyaknak"

Ez nálunk nem volt jellemző.

"a 30e olajcsere se segítette az életét a csapágynak"

A gyártó objekív felelősségi körébe tartozik a korrekt karbantartási ciklus megállapítása, ezért nem számonkérhető a tulajdonoson, hogy miért nem cserélt olajat 10-15 e km után. (Egyébként igazad van.)

Előzmény: bnorci71 (43596)