DGabee85 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58066

Még mindig a gyertyacsere óta fennálló, és eltűnni nem akaró rángatás margójára:

Nem lehet az, hogy azért rángat az autó, mert a régi gyertya, ami kijött. 1,5-ös hézaggal került ki, és ami bement ugye az 0,8-as hézaggal ment be? Persze a régi visszament utána, de úgy, hogy már 0,8-ra visszaütött hézaggal. Mivel azzal is rángatott, így az új ment vissza ismét! És nem lehet, hogy az ECU az 1,5-ös hézaghoz tanulta a keverékképzést? És, ha lehúznám 12 órára a sarut, akkor újra normál üzemben működhetne? Csak egy tipp, mert a trafó, gyújtáskábel már cserélt, a gyertya vaci új, így erre tudok gondolni, vagy még az üzemanyag szivattyúra, hogy nem szállít elég magas nyomással terhelésen. Várom a hozzászólásokat! :) Köszi!