k.novotny Creative Commons License 2014.10.24 0 0 58345

Kedves Mágus!

 

Nagyon szép töled az, hogy ami az iskolai tankönyvből annak idején megtanitattak veled, azokat ide szépen beirogatod.

 

Amit leirtál ez nagy jól hangzik papiron, de a valóság messze nem ez volt, és ma sem ez.

 

A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy elromlott a mozdonynak egy akár milyen alkatrésze, (és most független attól, hogy melyik) a mozdony bekerült a műtőbe, ahol a felcserek megnézték, és orvosolták a hibát oly téren, hogy az ápolókat kiküldték a parajosba, és egy ugyan olyan mozdonyról, azt az alkatrészt levarázsolták, amely miatt a mútőbe került mozdony leállt. Aztán innentől kezdve átszerelték az alkatrészt, amely legalább ugyanolyan szar volt, mint ami a mütőbe került mozdonynál, igaz egy  két hétig müködött és aus.

 

A legnagyobb probléma a MÁV-nál az volt, hogy semmilyen pótalkatrész (új) sosem volt, pénzhiányra hivatkozva nem szereztek be, és a barkácsolás ment nagy üzembe.

 

Példával ecseteljem, a MÁV, GySEV Taurusai, hány évesek is? Ugye 12, most már nyugodtan mondhatom lassan 13-nak is

 

Az ÖBB az ilyen Taurusoknál, a mozdonyokon már 90%-ban lecserélte az elektronikát 10 éves korukban

 

Hány MÁV, GySEV gépen lettek ez lecserélve?

 

 

 

Előzmény: Mágus23 (58341)