fenyooldrider Creative Commons License 2014.10.24 0 0 1454

mantec,az általad bidézett oldalon ezt írja a specifikáció,olvasd el az angol fordítást:

GM dexos2® : hatályon kívül GM- LL -B- 025 és GM- LL -A- 025 : GB2C0924082

 

Nem kekeckedni akarok,de a Castrolnak egyszerűen nincs meg a gyártóművi előírásokat kielégítő specifikációja,illetve volt valaha,de most nincs!

Ha lenne,akkor az olajos dobozon nagy betűkkel szerepelne ,mivel ez a piaci érdek és a konkrét vásárló ezt látja,ha már nagy pénzért elnyerte,akkor titokban tartja a vásárló előtt?

Kissé vicces lenne!

Szerintem szimplán nem felelt meg,ennyi.......

Tudom,hogy te penge vagy Opel ügyekben,olvastam {máshol}néhány írásodat,de ezeket az olajokat {némelyiket} olyan irányban fejlesztették tovább,ami valami okból nem felel meg nekünk,még ha van neki BMW-VW-Porsce,vagy akármilyen szuper-autó minősítése is a Dexos2 -t nem kapta meg,hiába volt meg neki a régi spec-e!

 

De még most sem értem,hogy miért ne vegyek fele annyiért egy pontosan belevaló GM 5w30 olajat?

 

Sajnos a Castrol már nem olyan mint régen,semmi versenyfejlesztést és más fontos kutatást nem csinál,úgy tudom az egész Castrol cég közel 30-40 fő marketingesből áll manapság,a többi az a logisztikai rész!

Amúgy a sokáig Castrol versenyolaját {Power1 Racing 10w50} használtam kb 7 évig a motoromba,de ez kb két éve észrevehetően kezdett gyengülni,és ez nem csak az én észrevételem,ezért szép lassan mindenki más olajra váltott!

Amúgy labortesztek alapján a kategóriájában legtöbb kopadékot,ebben találták,a legkevesebbet a Motulnál,ami a motorvédelmet egyértelműen mutatja!

Szerintem nem lett sz@rabb a Castrol,csak mivel nem fejlesztenek,a konkurencia lelépte,ennyi!

Előzmény: mantec (1451)