Nem nem - NEM hiányzik a rugója - meg semmije sem hiányzik.
A jelek szerint úgy látszik, hogy neked mégsem ugyanez a típusod van. Ez egy picit komplikáltabb, mint ahogy az első látásra tűnik.
- ugyanis a kocsi 2 darabból van, ha megfigyeled látszik is az elválasztóvonal. A felső rész külön életet él, az bárhol rögzíthető - és ahhoz képest rugozik majd a beépített rugójával, ami az alsó szekcióban lakik. Ezért nem látszik, de ott van az.
Így meg lehet azt csinálni vele, hogy beállítsz mondjuk egy 52 mm-es furatmélységet - onnantól az egész bandát viheted le-fel, mindegy, mert pl. munkadarab-cserekor, a felső rész rögzítésével megtartja az 52 mm-es ütközési mélységet, bármilyen magas is legyen a munkadarab.
Ezt kevés oszlopos-fúrógép tudja azért, méghozzá úgy, hogy mindeközben megtartsa a fúrásközpontot is (ne menjen el oldalra emeléskor-sülyesztéskor)
.