Vendégsín: A távolsági szerelvények elővárosba történő beforgatásáról marha gyorsan le kéne szokni.
Nem általános beforgatásról írtam, hanem arról, hogy a reggeli csúcsban néhány járatban célszerű megtartani, mert akkor számos Flirt csak a reggel fog egy kanyart csinálni, ami meglehetős pazarlás....
Ez sem az infraüzemeltető létesítményépítési szokásaival, sem a járművek fenntartási állapotával
Az előbbinél mire célzol? A másodiknál (talán?) arra, hogy a sűrű megállások nem a távolsági szerelvényeknek valók?
Talán az esetenkénti egy-egy reggeli menet még nem okoz(hat) érdemi problémákat....
sem az ésszerű, utasforgalmi igényekhez igazodó járműgazdálkodással nem egyeztethető össze.
Ezt végképp nem értem. Sőt, éppen, hogy az a pazarlás, ha szigorúan elkülönítve van elővárosi és távolsági járműpark (és amíg az egyik csúcsideji járműve áll, addig a másik dolgozik, majd fordítva...)