ThomBoy Creative Commons License 2014.10.17 0 0 43491

Szerintem egyáltalán nem irreális amit vázoltál. Tavaly nyáron 2007 novemberi 2.0dCi Privilege +xenon +automata váltó, magyarországi első tulajdonostól ~60ezer km-el 2.2-ért ment el, én voltam az első akinek szólt Krisztián (tőle vettük az ellopott GSII-t még amikor Renaultnál dolgozott), ez is beszámított autó volt, nagyon szép állapotban.

 

Amiért végül a GSIII mellett döntöttünk az néhány apróság (7-8 hónappal idősebb, mint a régi, első parkradar hiánya, nem gyári első szélvédő meg még valami bizbasz amit a régi tudott) és a feleségem által nem kedvelt automata váltó (én szerettem volna) mellett az, hogy 4 éves kora után nem márkaszervizben volt az 5 éves szervize. Ugyan teljesen lineáris volt a futásteljesítménye, de mivel az ellopott autónak ezek voltak a minimum paraméterei, így azt a döntést hoztuk, hogy inkább a GSIII.

 

Abszolút nem reális szempontok egy normális(an gondolkodó) embernek, de tőlünk elvettek valamit amit nagyon szerettünk és mivel akkor már ott volt a GSIII a látótében inkább durván ráfizettünk. Mondjuk a következő 16 évben nem is tervezünk autót venni, ma még garanciális, 73ezer km van benne, húsz éves korára se lesz benne 200ezer ha így folytatjuk.

 

Szóval legyen elvárásod, de valahol kompromisszum lesz a dologban.

 

 

Apum autójáért Budapestről mentünk és céges autó volt. Mivel én is 53000 km-el adtam le az 1.6TdCi off autómat 4 évesen teljesen hihető volt az autó állapota alapján a futása. 1,85 millió volt Kaleido 1.5 dCi.

Előzmény: bnorci71 (43487)