Tzl Creative Commons License 2014.10.15 0 0 28155

Helló!

Hosszú leszek:

Már jó pár éve gondolkodok a cserébe, de úgy voltam vele, hogy amíg semmi komoly hibája nem jön elő, addig csak pénzkidobás lenne. Aztán nyáron szépen sorban jöttek a problémák: eltörött mind a kettő hátsó rugó, tönkre ment két központizár motor, eltörött a középkonzolnak a belsőkeringetés karja körüli rész, majd váltót kellet cserélni benne. Ez volt az utolsó csepp, és akkor döntöttem el, hogy akkor elválnak útjaink. Mellette már 6 éve van egy Fabia, de az annyira szar, mint egy állatorvosi ló, így megfogadtam, hogy német autót soha többet. A Kiákat nézegettem, mert ha a Skoda is az lenne, még mindig lenne rá  1 év gari, így nem saját zsebből kellene javítgatnom. Aztán végül Kia helyett Hyundai lett, ami "csak" 5 év gari, de műszakilag ugyanaz, mint a Kia. Remélem ez is lesz olyan jó mint a jó öreg Wagon.

 

Viszont még egy utolsó tapasztalat, nem tudom volt-e már: a váltócsere után nekem is betonkemény lett a váltókar, de sikerült a biciklihez vett láncolajzó sprayvel úgy megkenni a bowdent, hogy olyan puha lett, mint a vaj. Mert először a szerelő nekem is elkezdte fújkálni WD40-nel a bowdent, de a motortér felöl. Persze nem ért semmit, aztán végiggondoltam, hogy a bowden végén tutira van valami szennylehúzó, ami mindent megfog ami kintről jön, a WD40-et is. Így belülről, a váltókar felöl kezdtem kenegetni, és egy nap városi közlekedés után teljesen megjavult. Csere előtt érdemes megpróbálni.

Előzmény: ugyörgy (28150)