Fejleszt Creative Commons License 2014.10.13 0 0 26896

Üdvözletem.

 

Annyit szeretnék hozzá tenni itt az elmúlt dolgokhoz, hogy az idő mindent megmutat. Tehát lényegtelen, hogy ki mit mond a járatritkításról, ha bekövetkezik, akkor a városvezetés és a PTKE csinál segget a szájából, és onnantól kezdve nem lesz hiteles amit leközölnek.

 

Az viszont már tényleg egy érdekes kérdés, hogy miért van az, hogy bárkitől kérem az utasszámlálási vagy a teljesítmény és egyéb adatokat, azt mondja, hogy "engem nem hatalmaztak fel arra, hogy kiadjam ezeket". Ma ez jelenti a "nyilvános" kifejezést?

 

Egy-két építő javaslat:

- a 26A-s Midi járatnak 29-es legyen a száma, mivel semmi köze sincs a 26-hoz, és mint tudjuk az A betétjárati szerepet lát el. Esetleg érdemes lehet a Mecsekig betéríteni, hiszen Kovácstelepről sokan járhatnak oda iskolába (nyilván kérdőív kell, hogy ezt megtudjuk)

- a 49-es és a 32-es a Vásárcsarnok - Árkád - Tímár utca - Lyceum u. - Mária utca - Széchenyi tér - Alagút útvonalon haladjon, ne a Kórház tér felé!

- a 49-es átvehetné a 34-es szerepét, és az csak igény szerint (akár csak turistáknak térjen be a Báránytetőhöz, hiszen a 49-sel gyorsabb lesz onnan a Belvárosba való bejutás.

- a 46-os Szamárkút helyett Gyükésig menjen, és a 39-es csak Szamárkútig járjon szerintem.

- Ha még nem kezdték el az Üszögi forduló építését, akkor javaslom, hogy a 20-as hurokba menjen és érintse Kozármisleny külső részét. (A jogi procedúrát elkerülvén Alexandra - Üszög - Misleny - Alexandra útvonalon, hiszen az 57-es út a városhatár - az északi része Pécshez, a déli Mislenyhez tartozik, így nem menne ki a busz a városból!)

- Érdemes lenne Árpádvárosnál (a Csikor Kálmán utca 57-es úti kijáratánál - vagyis nem a főúton) egy körforgalmat építeni és a 6-os járatokat oda betéríteni

    - Egyrészt ezzel jelentős ellátást kapna a városrész, kevés többlet teljesítménnyel.

    - Közvetlen eljutási lehetőség Kertvárosba és az Árkád felső részéhez

    - Ezáltal a 41-es járat összevonható a 42-sel és a csúcsban 30 helyett 20 percet, völgyben 60 helyett 30 percet kapna Nagyárpád és Postavölgy (Hallottam hogy alacsony az Árpádi buszok kihasználtsága) - A 41-es járatot hurokban vinni, vagyis Főpálya - Nagyárpád - Hőtávv - Reménypuszta - 58-as főút - TESCO - Nagypostavölgyi út - Hőtávv - Nagyárpád - Főpálya

    - Igaz, hogy némileg tovább tartana kijutni Postavölgybe 2-3 perccel, viszont sűrűbb követést és közvetlen TESCO elérést kapnának - Nagyárpád szintén.

    - A betérés 1 hatos járatnak 600 méter pluszt jelent, és +2-3 perc többlet menetidőt. Ennek alapján egy 6-os teljesítménye 1,2km-rel, menetideje 4-6 perccel növekedne!

 

Egyenlőre ennyi vélemény, biztos lesz még valami majd közlöm. És mivel, hogy arra ösztönzitek az embereket, hogy mondjanak véleményt, kíváncsian várom, hogy mit fogtok reagálni (kérlek ne azt, hogy miért nem lehet megvalósítani, hanem azt mondjátok, hogyan lehetne! :D )