G.Gambino
2014.10.12
|
|
0 0
34853
|
Egyetértünk, az E39 az egyik legzseniálisabb autó volt a maga idejében és még ma sem kell szégyenkeznie (persze figyelembe kell venni azt, hogy az E60 és F10 technikai fejlettségi előnye több kockázati tényezőt is rejt magában). Abban is osztom a véleményedet, hogy a közvetlen befecskendezésű benzinesek és a dízelek között már alig van kockázati különbség az egyre szigorúbb EU környezetvédelmi szabványoknak köszönhetően. A NOx katalizátor is regenerál időnként (német fórumokon ezt olvastam és azt ajánlják, hogy havonta legalább egyszer 30 percnél többet kell autózni minimum 100 km/óra sebességgel, hogy a regenerálási folyamat frankón végbe mehessen), tehát valóban legalább akkora xopás lehet a vége, mint a DPF szűrő a dízeleknél, ha valami xar kerül a palacsintába. |
Előzmény: HG. (34849)
|
|