Valószínűleg nem ilyen indokkal, de több ilyen jármű is létezett a BKV-nál, amik összeszerelése elhúzódott, vagy valami nyomós ok miatt nem vették át őket, csak hónapokkal, vagy akár évekkel később (egy már szinte egyedinek számító busz esetében már nem is olyan elképzelhetetlen).
1963:
GA 85-19: 1965 január
1964:
A komplett GA 85-22...85-43 széria, 1965 októberétől, az utolsó kettő pedig 1966 januári.
1983:
BU 87-69 és 87-70: 1984. május
BU 90-21: 1985. január
1985:
BX 51-42, 51-69, 51-70, 52-07, 52-08, 52-09, 52-42, 52-59, 52-60, 52-61, 52-62, 52-63, 52-64, 52-65, 52-66, 52-67, 52-68 és 52-69: 1986. április
BX 52-70: 1986. május
1986:
BX 59-81: 1987 május
BX 59-82 és 83: 1987 április
1986:
BX 60-86...60-95, 1987 júniustól, az utolsó októberi.
1987:
BX 71-54...71-73, 1988 március és szeptember között.
1994:
A 405-ösök javarészt csak 1995 elején érkeztek meg, de mind a 90 busz 94-es. Ennek okát nem tudom, csak gyanítom, hogy ide kell sorolni, és nem pedig egy sima év végén legyártott és év elején átadott esetről van szó.
1995:
BX 51-61II: 1996. június
BX 51-63II: 1996. július
BX 51-64II: 1996. szeptember.
És ezek kőkemény szériakocsik voltak (na jó, a három 435-ös valójában nem, de papíron igen).
Amúgy a 284-esek esetében szerintem kicsit különbözik az eset ettől, de mindegy.