BPO-105 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 90931

Valószínűleg nem ilyen indokkal, de több ilyen jármű is létezett a BKV-nál, amik összeszerelése elhúzódott, vagy valami nyomós ok miatt nem vették át őket, csak hónapokkal, vagy akár évekkel később (egy már szinte egyedinek számító busz esetében már nem is olyan elképzelhetetlen).

 

1963:

GA 85-19: 1965 január

1964:

A komplett GA 85-22...85-43 széria, 1965 októberétől, az utolsó kettő pedig 1966 januári.

1983:

BU 87-69 és 87-70: 1984. május

BU 90-21: 1985. január

1985:

BX 51-42, 51-69, 51-70, 52-07, 52-08, 52-09, 52-42, 52-59, 52-60, 52-61, 52-62, 52-63, 52-64, 52-65, 52-66, 52-67, 52-68 és 52-69: 1986. április

BX 52-70: 1986. május

1986:

BX 59-81: 1987 május

BX 59-82 és 83: 1987 április

1986:

BX 60-86...60-95, 1987 júniustól, az utolsó októberi.

1987:

BX 71-54...71-73, 1988 március és szeptember között.

1994:

A 405-ösök javarészt csak 1995 elején érkeztek meg, de mind a 90 busz 94-es. Ennek okát nem tudom, csak gyanítom, hogy ide kell sorolni, és nem pedig egy sima év végén legyártott és év elején átadott esetről van szó.

1995:

BX 51-61II: 1996. június

BX 51-63II: 1996. július

BX 51-64II: 1996. szeptember.

 

És ezek kőkemény szériakocsik voltak (na jó, a három 435-ös valójában nem, de papíron igen).

 

Amúgy a 284-esek esetében szerintem kicsit különbözik az eset ettől, de mindegy.

 

Előzmény: bi-02 (90922)