bi-02
2014.10.09
|
|
0 0
90911
|
Átnézegettem a 282-es témában folytatott eszmecseréinket itt a fórumon és elkezdtem agyalni...:)
Arra a következtetésre jutottam, hogy ugye a proto 1980-ban visszakerült a gyárba, ahol feltételezésem szerint az időközben '78-79-ben legyártott 4db minisorozattal megegyező műszaki tartalommal átalakíthatták és felújíthatták, aztán 1980 végén a BKV-nak átadták.
A dátumokat figyelembe véve ez ésszerűnek hat. Néhány hónap erre a felújításra-átalakításra bőven elég, és a BKV-nak így lett 5 db azonos műszaki tartalmú 282.00 busza, amelyekre az útvonal engedélye is szólt. Az Ikarusban meg nem kellett a proto kocsit felszeletelni, vagy kétajtós 282.01-est barkácsolni belőle, mint azt korábban képzeltük/gondoltuk. Jelen állás szerint ez tűnik a leglogikusabb formulának. |
Előzmény: bi-02 (90910)
|
|