ymuh Creative Commons License 2014.09.29 0 0 22825
Jujuj, mostmár azért én is hozzászólnék; milyen statisztika alapján állítod azt, hogy a BKK-nál töb letta bérletes? Még mindig irreálisan magas a budapesti közlekedés díja mind a szolgáltatás színvonalához, mind pedig magyar átlagkeresethez képest, pláne Győrhöz képest. Azt meg pláne nem értem, hogy a győri tarifát hova csökkentenéd.. Én még akkor kerültem Győrbe, amikor pl. a diákoknak fizetőssé kezdték tenni a helyi közlekedést, s valami 1000 ft körüli ára volt. Akkor sem tudott nullszaldós lenni a Volán, marha nagy hiányosságai voltak, pláne manapság, inflálódott minden, nőtt a hiány is. De akkoriban nem volt feleennyi tájékoztatás SEM. A olt egy oszlop pl, annak a gerincén rajta 3-4 matrica felnyalva, attól függően, hány járat áll ott meg, a nagyobb helyeken meg volt kocka tábla. (a volán specifikus, hol forgatható, hol fix kivitelű) Viszot értékelni kelene azt a mérvű fejlődést, amit a közel alulfinanszírozott helyzetben mégis el lehetett érni, ki lehetett küzdeni, ehhez pedig nem kevés kitartás, és tenni akarás kellett, ami Freehill topictársunkban messzemenőkig megvan. De m CSAK rajta múlik minden, nagyon nem.
Előzmény: Trinitatis (22821)