Az alját kell nagyon megnézni. Durván sóznak a sógorok...
Ezen kívül a motor tüzelőanyag ellátó rendszere és a kettőstömegű lendítőkerék a kényes.
pár infó:
- porlasztó alátéteket ellenőrizni kell, ha nincs dokumentálva a cseréjük, akkor 150.000 km-nél szinte biztosan cserélni kell őket.
- ha van rá mód le kell venni az olajteknőt és megnézni az olajszivattyú kosarát, ha kokszos, akkor meg kell fontolni a vásárlást mivel a turbó és a motor csapágyazása nem bírja a kenőolaj hiányát...
- érdemes lenne akkora próbakört menni, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn látszik-e a regenerálás, vagy az átvizsgálás alatt egyszerűen meg kell csináltatni a műszerrel indított regenerálást, illetve a porlasztókat többször kalibrálni és figyelni az értékeiket. Hozzáértő szerelő figyeli a korrekciós értékek változását, és jelezni fogja, ha nagy az eltérés.
- a lendkerék cseréje kb: 300.000 huf
- egy db porlasztó kb 150.000-200.000 huf
- számíthatsz az abroncsok gyorsabb kopására, ezt figyelni kell.
olvasgatni való: