Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.09.28 0 0 20362

Az alját kell nagyon megnézni. Durván sóznak a sógorok...

 

Ezen kívül a motor tüzelőanyag ellátó rendszere és a kettőstömegű lendítőkerék a kényes.

 

pár infó:

- porlasztó alátéteket ellenőrizni kell, ha nincs dokumentálva a cseréjük, akkor 150.000 km-nél szinte biztosan cserélni kell őket.

- ha van rá mód le kell venni az olajteknőt és megnézni az olajszivattyú kosarát, ha kokszos, akkor meg kell fontolni a vásárlást mivel a turbó és a motor csapágyazása nem bírja a kenőolaj hiányát...

- érdemes lenne akkora próbakört menni, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn látszik-e a regenerálás, vagy az átvizsgálás alatt egyszerűen meg kell csináltatni a műszerrel indított regenerálást, illetve a porlasztókat többször kalibrálni és figyelni az értékeiket. Hozzáértő szerelő figyeli a korrekciós értékek változását, és jelezni fogja, ha nagy az eltérés.

- a lendkerék cseréje kb: 300.000 huf

- egy db porlasztó kb 150.000-200.000 huf

- számíthatsz az abroncsok gyorsabb kopására, ezt figyelni kell.

 

 

 

olvasgatni való:

Csak olajat cserél? Motorgyilkos!

Sokan százezreket dobnak ki az ablakon olyan hibák miatt, amik pár ezer forintos karbantartással megelőzhetőek lettek volna. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Előzmény: bnorci71 (20361)