BPO-105 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 90766

Na, ha három helyről nem ugrik be a Zala Volán, akkor egyről se...

 

EUE-863

Pontosabban EUE-863II. Az első egy Zala Volán-gép volt, CJN-980. Gondolom elég hamar megszabadultak tőle, és egy kései szállítmány gépére rá is rakták a rendszámot.

A III-ast meg mindenki ismeri ;)

 

FRT-993

280.03-as, eredeti rendszáma AEV-227, ezért nem tudom, mi lett volna a második 50%, de legyen az NDK exportból visszamaradt. Zala Volán távolsági festése volt, nem is ok nélkül: a zalaiak alakították át, és ők is javították, kb. olyan volt a viszony, mint a kisalföldi motorsportos meg nem mondom, milyen rendszámú 280-asnál.

 

Ha jól emlékszem, akkor a Szöllősi travelnek is volt exNDK-s jegyeket viselő 280-asa.

Szőllősihez a BOV-254 jutott el, és szintén a Zalától, JTA-165 , majd FKB-388 lett belőle.

 

Na és a többi, amivel bővítem az emberek listáit:

 

- VT-nek még volt egy EZW-776-ja is, valamint EZZ-071, GAU-543 és GLZ-615 is (mind 280.03). Szólóból volt egy 260.43-asuk is, az EUC-333, de az ha jól tudom, MÁV-eredetű (bár a rendszámból nem is vagyok ebben annyira biztos). Ezen kívül volt vagy van (ki tudja) 2 db 256.51-esük is: DUL-094, DUM-384, valamint egy 250.67: DUC-147.

- JTA-524 ugyebár a Viszlóé, és elképesztően igénytelen, de lehet, hogy nem egyedüli, és valamelyik GWW-023 is NDK-s.

- IEB-835 280.02-es a Ventonánál, de volt egy társa is, IEB-827 280.03-as.

- AKH-901, tudja Isten, honnan való, szürke 260.43-as, filmbusz. Ahogy EZW-363 is, de az befalazott 2. ajtós fehér 260.02-es.

- Eszembe jut még két nem NDK-s MÁV-gép is, ami nem lett volános: AKF-902 és AVD-488. Előbbi amúgy eladása után vígan szaladált egy darabig egy szintén magánkézbe került tiszás 256-os rendszámával.

 

Így most fejből meg reagálásra ennyi jut eszembe.

Előzmény: D 20 (90762)