APT Creative Commons License 2014.09.24 0 0 155482

"miert ne sikerulhetne pont a Bremont-nak? En mar most jobb markanak latom oket, mint a Breitling"

 

Nomármost szerintem ezzel kb: egyedül állsz az emberiségben... Ellenben az órakedvelők 99%-a azt sem tudja, hogy a márka létezik - és nem is fogja soha megtudni...

Magánvélemény - de szerintem nagyon korlátozottak egy új brand felépítésének az esélyei ebben a szegmensben. Ebben, vagy ahol luxust és tradíciót - vagy olcsó használati tárgyat keresnek az emberek...

 

Az okosóra-mizériától meg én igenis félnék az óragyártók helyében. Eleve a mobiltelefonoknak köszönhetően másfél évtized alatt eljutottunk oda, hogy az átlagemberek fele nem is hord, nem vesz többé karórát, mert minek - mondván, ott van a mobilja...

Az okosóra-mizéria alapvetően átformálhatja az órával szembeni elvárásait a többségnek - amitől persze még egy egyedi percütős tourbillon marad az, ami, ám egy "hétköznapi" hárommutatós vásárlója meginoghat...

A kvarcválságnál egyszer ez már lejátszódott - a folyamat lecsengése után akkor is visszajött a korábbi vásárlói igény - egy töredéke. De csak egy töredéke. Ha ez most is így lesz, akkor egy összezsugorodott Patek, Rolex most is meg fog maradni - de a többiek sorsa ködbe vész, esetleges...

Előzmény: Fiery (155481)