hmsoft Creative Commons License 2014.09.23 0 0 411914

Felváltva szögletes és íves

Egyébként egy kicsit az ex-jugoszláv 666-os jut eszembe a homlokdizájnról. A homlokablak és az alatta lévő terület aránya hasonló hatást ad, bár a 666-os vezetőállás-burkolata nem műanyag, tehát kevésbé lehet (és szükséges) kiugró-beugró elemekkel ellátni. Tény, hogy ha még nem látta valaki, akkor egy darabig szokni kell a 666-ost. De meg lehet szokni.

Sokkal jobb lenne, ha semmilyen dizájnja nem lenne. Mint az 363 - as mozdonyon, vagy az ALe 642 - ön

Szerintem egyikre sem mondható, hogy nincs dizájnja, hanem ez olyan 70-es évektől a 80-asokig terjedő kocka-minimalista dolog akar lenni. (Annak idején nekem ez határozottan tetszett, szemben a korábbi - és későbbi - lekerekített-formagazdagított világgal. A lentebb említett TE3 ívelt homlokától anno idegrángást kaptam, főleg, ha egy dízelüzemű vonalon naponta láttam belőle kétszázat. A korai dizájnú, harkovi TE3-asoktól (a TE2-höz hasonló pofájúaktól) telesírtam a zsebkendőmet. Kész felüdülés volt ötven hegyomlásnyi TE3 között egy 2M62. Ma viszont mit nem adnék, ha utazhatnék vele, pláne rajta, egy harkovitól meg aztán végképp elgyengülnék... :) )

hm

Előzmény: GOLAZ111 (411911)