Én speciel a kappánál nem hiszek a diagnosztikában. Buta autó ez ahhoz, hogy a diagnosztikára lehessen hagyatkozni. Ha ki is ír bármi hibát az is csak annyit jelent, hogy az a valami van rákötve a diagnosztikára.
Pl. 2008-as nissan micra diagnosztikával kiírta, hogy 1.lambda szonda hiba, feszültség 2.akárhány volt. Aztán BMS-el értekezve rávezetettt, hogy nem lehet ekkora feszültség benne. 1volt környéke lehet max. A végén kiderült, hogy csak dugulása volt........
Na de azt nem tudta kiírni, hogy az a hülye tulaj (én) olyan kannából tankolt bele amiben korábban gázolaj volt, ráadásul a kanna tisztasága is megkérdőjelezhető volt.
Szóval kappánál a diagnosztika csak látszat, nem éri meg a pénzt. (szerintem)
Nekem sem megy még mindig a kappa, mármint nincs benne erő, holott elméletileg minden oké.
Egy gyakorlott, ilyen motort többet látott szakember lehet, hogy 5 perc alatt megtalálná a problémát......