Szakik véleménye?
Egy barátom autója Chrisler 2.5 CR diesel.
Sokat állt, Ő megvette, és úgy döntött üzagszűrőt cserél.
Leemelte a szűrőházat, (kocsi alatt van) és beszerelt egy új szűrőt. Meglepetés, teljesen rossz lett, rail nyomás hibakódok meg hasonlók...
Sajnos nem figyelt oda , a szűrőházban rozsda volt (kondenzvíz) és ezt szépen belejátszotta a rendszerbe. Végül is négy injektor, és a pumpa végén a fogaskerekes szivattyú cserélve lett, de nem volt a gép tökéletes mégsem, viszont itt már végére ért a pénznek...
Arra spekuláltunk hogy a pumpa egy vagy két dugattyúja megszorult, és ez miatt nincs elég egyenletes szállítás, ill elég szállítás.
Persze ha levesszük a szíjat, a pumpát megforgatva érezni a dugattyúk munkáját.. de ennél a motornál ez nem egyszerű...
Végül egy tankra ráöntött 1/2 L Arol-t és jól megeresztette a gépet...
Azóta minden rendben! Na most: szerintetek? Ez az eljárás OK? Csinálta már más is?