.357 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 10079

Pontosan nem tudom, de más típusú (de fullelektromos vezérlésű)hobbi autómon egy nap kísérletezgetés után jutottam erre. Sajnos ez hátránya az elektromos motorvezérlésnek, nem olyan egyszerű kiiktatni EURO szabványos dolgokat mint a régebbieken ((ezért van pl munka autónak egy 96-os szívódizel tranzitom))

Ezeken már csak a chiptuningos segít és akkor már nem kell dugózni sem és a katalizátor vagy részecskeszűrő is kiszedhető......viszont jó tudni, hogy ezeken a spéci dizeleken a gyors bemelegedésre és alacsony fogyasztásra jelentősebb hatással van pl az EGR és a turbót is alacsonyabb hőfokú gáz éri.

 

Ha csak az egrt dugózod akkor dugulhat a koromtól a katalizátor ami károsan hat a turbónak......minden mindennel összefügg.

Szerintem  ezeken a "fostalicskákon" inkább nem érdemes kiiktatni semmit --működjön minden jól((vegyél új alkatrészt))-- VAGY minden ilyet kiiktatni plusz átalakítani még mechanikus adagolósra. :)

Előzmény: Beldar (10074)