.357
2014.09.17
|
|
0 0
10079
|
Pontosan nem tudom, de más típusú (de fullelektromos vezérlésű)hobbi autómon egy nap kísérletezgetés után jutottam erre. Sajnos ez hátránya az elektromos motorvezérlésnek, nem olyan egyszerű kiiktatni EURO szabványos dolgokat mint a régebbieken ((ezért van pl munka autónak egy 96-os szívódizel tranzitom))
Ezeken már csak a chiptuningos segít és akkor már nem kell dugózni sem és a katalizátor vagy részecskeszűrő is kiszedhető......viszont jó tudni, hogy ezeken a spéci dizeleken a gyors bemelegedésre és alacsony fogyasztásra jelentősebb hatással van pl az EGR és a turbót is alacsonyabb hőfokú gáz éri.
Ha csak az egrt dugózod akkor dugulhat a koromtól a katalizátor ami károsan hat a turbónak......minden mindennel összefügg.
Szerintem ezeken a "fostalicskákon" inkább nem érdemes kiiktatni semmit --működjön minden jól((vegyél új alkatrészt))-- VAGY minden ilyet kiiktatni plusz átalakítani még mechanikus adagolósra. :) |
Előzmény: Beldar (10074)
|
|